mandag 22. april 2013

Herlig helg

Har hatt en fin helg med sønnen min, gode venner og husets bulldog.

Snoop Dogg klar for tur: "Kommer du snart?"



Lørdag morgen gikk Snoop og jeg en deilig halvtimes tur. Såpass tidlig at parken og gatene nesten var tomme for folk. Jeg liker at det yrer på Løkka, men det er deilig med de stundene det er få folk her og.

På vei hjem møtte vi to hunder med eiere i parken. En nydelig engelsk bulldog og en staffordshire bull terrier. Synes det er veldig fint at det bor så mange hunder i området her, møter alltid noen ute på tur.

Didrik skulle reise bort på overnatting, og skulle bli hentet i 13-tiden. Vi tok oss en tur bort på Creperie De Mari  for å kose oss litt før han skulle dra. Pannekaker er det beste Didrik vet. :) 


Vi rakk å stikke bortom Lindex før Didrik ble hentet. Fikk handlet en ny skinnjakke til han. I Markveien møtte vi min kjære kusine Tonje som bor rett oppi gaten her. Hun skriver på denne bloggen.

Etter å ha sagt hadet til både Tonje og Didrik fikk jeg sløst bort litt penger på salg på Bik Bok, før jeg dro hjem for å hente Snoop igjen slik at han kunne få seg litt mer sol. På vei hjem var jeg så heldig å tilfeldigvis treffe på en annen venninne som bor i nærheten. Vi tok en kaffe på Edvards, fram til Marianne kom, som jeg hadde en avtale med. En viktig ut-og-kjøpe-sko-avtale.

Marianne & Snoop <3

Etter vellykket skoshopping var det hjem og slappe av litt, før jeg skulle ut og spise med min venninne Mariann. Vi spiste nydelig middag på San Leandro og tok så noen drinker på et nytt utested som kun spiller 80-tallsmusikk. Morsom kveld. :)

Og i dag kom endelig Didrik hjem igjen etter overnatting. :) Her er vi på tur i Sofienbergparken.



Siden det var Turist i egen by-dag i Oslo i dag, tok Didrik og jeg turen ned for å hente billetter på Rådhuset. Så spiste vi middag sammen med Marianne på Olivia's på Aker Brygge, før vi dro bort på Astrup Fearnley. Didrik har ikke vært der siden museet ble nytt.


Fine gutten min.


Marianne fant seg en snasen kar.

Pupper!
Ha en strålende uke! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!