torsdag 18. april 2013

Nytt bestikk



Her om dagen kjøpte jeg meg nytt bestikk. Et temmelig tullete et, i og med at det er laget av plast.


Men jeg synes det er kjempefint! Hadde et i rosa for mange år siden (kjøpte det på butikken Mique som ikke finnes lenger, den lå på Oslo City. Noen som husker den? Var en av mine favoritter, husker jeg.) Brukte det bestikket sønder og sammen.

Kommer nok til å bruke dette nye mest når vi er ute og griller i parken, og så får det heller stå mest framme til pynt på kjøkkenbordet i et stort gjennomsiktig glass.



Bestikket kostet kr. 149, og jeg kjøpte det på Kremmerhuset. 

2 kommentarer:

  1. SV: Det burde du! Kjempegodt med frukt og bær til :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt enig, kjøper det ofte, men lenge siden nå. Kos deg med kesamen! ;)

      Slett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!