torsdag 4. april 2013

Pink scull

Denne enkle, fine illustrasjonen av en hodeskalle lurer jeg på om jeg skal få blåst opp i 50 x70, eventuelt litt større, ramme inn og ha på veggen. I like it!




Jeg skal på visning nå førstkommende søndag. Blir det slik at jeg kjøper den leiligheten, må kjøkkenet pusses opp. Jeg ser for meg et kjøkken med mye hvitt og grått, samt litt sort. Tenker det da ville gjort seg med et stort bilde av denne neonrosa hodeskallen på veggen.

Blir det ikke den leiligheten, er det nesten så jeg håper jeg finner en leilighet med kjøkken som må pusses opp likevel. Selv om det er dyrt og slitsomt, så høres det så deilig ut å få velge kjøkken helt selv. All den planleggingen, alle de valgene! Herlig!

2 kommentarer:

  1. Oy, den var jo fantastisk kul! Skikkelig "Hedda", men også skikkelig MEG!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ikke sant? :-D Tror den vil gjøre seg veldig i stort format, og spesielt i kontrast med nøytrale farger som sort, hvitt og grått.

      Slett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!