tirsdag 16. april 2013

Rosett og stukkatur

Når jeg nå er ute og titter etter ny leilighet er kravlisten min lang og området jeg søker i veldig lite. Altså kommer jeg nok til å lete en stund før jeg finner min nye drømmeleilighet. Den skal jo også matche lommeboka ... 

En av tingene som står på kravlista er rosett og stukkatur.



Jeg har det i leiligheten jeg bor i i dag, og det er altså et ufravikelig krav i den fremtidige. Jeg innser at det kan høres tåpelig ut (og det får jeg også høre av et par av de rundt meg), men i tillegg til den fine takhøyden som gjerne følger med disse vakre takene, så er det det at jeg rett og slett blir så glad av det. Synes det er så nydelig! 

Helt fra jeg var liten har jeg drømt om å ha en stue med rosett i taket med en stor lysekrone i. Det har jeg nå, og da er det ikke snakk om at jeg kvitter meg med det med det første.

Se på disse vakre takene! Altså, hva er det å ikke forstå?




2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, ikke sant? :) Rosetten jeg har i taket her hjemme er ikke så storslått som på et par av de bildene der, men likevel synes jeg den er så vakker at jeg blir glad av å se på den. Ha en god kveld, Åse. :)

      Slett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!