torsdag 25. april 2013

Turtips?

Jeg er veldig glad i å gå tur. Går ganske ofte tur i marka med Snoop.

I dag var vi en liten rusletur ved Steinbruvann som ligger ved Grorud.

Snoopy og meg på tur i dag. :)

Til sommeren kunne jeg godt tenkt meg å ta med meg barn og bikkje på en tur et sted i Norge.

Noen som har noen bra tips til hvor det kunne vært?




Har lyst til å gå tur et sted, gjerne i fjellet, men i et såpass OK terreng at det passer for alle oss tre. Gjerne et vakkert sted med flott natur. Enten et sted vi kan gå fra hytte til hytte, eller et sted vi kan gå og se en spesiell attraksjon eller et sted som bare ses.

I fjor gikk vi til Preikestolen - det var helt fantastisk! Men der var terrenget for bratt, vi måtte klatre i steinrøys, noe som ville vært for vanskelig for bulldogen, derfor kunne ikke han være med på akkurat den turen. I år vil jeg gjerne ha med hunden.

På bildet står Didrik og vinker på Preikestolen sammen med en venn av oss, Roberto, som vi gikk dit sammen med.

Hvis noen har noen bra tips til steder i Norge jeg kunne tatt med meg min lille familie på sommerferie i år, blir jeg veldig glad for tips!

På Steinbruvann ved Grorud var det fortsatt snø på skogsveiene i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!