mandag 8. april 2013

Venner


Helgen har vært preget av gode venner. Og godt er det. :)



Både venner jeg ser sjelden, som bor langt unna, men som det er herlig å se igjen når muligheten er der, og venner jeg ser oftere som stiller opp i tykt og tynt.

Vet ikke hva jeg skulle gjort uten vennene mine. Livet hadde vært utrolig tomt uten dem.

Jeg har sett flere eksempler på folk som forlater vennene sine når de får seg kjæreste eller barn. Det forstår jeg ikke. Da trenger de liksom ikke venner lenger? Det tror jeg de vil angre på. Hvis ikke tidligere, så i alle fall den dagen barna flytter ut, eller forholdet til mannen blekner. 

Jeg leste om en undersøkelse som var gjort, tror den var britisk, de hadde spurt mennesker som lå for døden om hva de angret mest på når de nå så tilbake på livet sitt. Det at de ikke hadde holdt kontakten med venner var en av tingene på topp fem listen. 

Det overrasker meg ikke. Jeg føler meg ekstremt heldig som har så mange fantastisk gode venninner som det jeg har. 

Håper de vet det alle sammen, hvor mye jeg setter pris på dem. :)


1 kommentar:

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!