onsdag 29. mai 2013

En litt annerledes arbeidsdag

Har gjort litt andre ting på jobb i dag enn jeg pleier.

For det første har jeg hatt med meg Didrik (10)  - det var jo veldig hyggelig. Og for det andre har jeg vært med i et lite eksperiment i forbindelse med en reportasje vi skal ha i bladet Kamille. Didrik skulle også være med i reportasjen, men det han synes er aller best med å være med meg på jobb - det er nok lunsjen. ;)

Det var flinke og søte Isabelle fra Karlsson Barlindhaug som var stylist i dag. Hun ga meg fine bølger i håret og freshet opp sminken min slik at huden skulle bli fin på bildene. Deilig med sånn service! Hadde det vært opp til meg, hadde Isabelle stått klar her hver morgen og sminket og ordnet hår - det hadde vært noe. ;)

Isabelle ordner opp i kråkereiret.


Isabelle brukte et makeup-merke jeg ikke var kjent med fra før. The Balm. Synes det virket veldig bra, lurer på om jeg skal gå til innkjøp av concealeren hun brukte. Den het noe med "anti wrinkle", det synes jeg var et godt tegn. ;)


Her er den kjekke, lille, store gutten min. <3 Mens han ventet på sin tur til å være med i eksperimentet gjorde han samfunnsfagleksa.
 

Jeg kan ikke si hva reportasjen gikk ut på enda, men den kommer i Kamille nr. 13, som er i salg fra og med 21. juni. Vi sitter og jobber med den utgaven as we speak, og her er det fortsatt mange sider å fylle ut før bladet blir ferdig.

 

Ha en god dag videre!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!