onsdag 15. mai 2013

Harry Allen

Jeg er veldig glad i humoristiske elementer i interiøret.

En designer jeg synes lager veldig kule og morsomme ting er Harry Allen fra New York. Han har vunnet mange priser og jobbet med flere kjente, store merkenavn.

Skal vise fram fire fantastiske ting jeg ønsker meg fra Harry Allen, samt et herlig objekt jeg nylig unnet meg.

Denne rosa rulleskøyten heter Roller Stop. Tanken er at man kan bruke den som en dørstopper eller som bokstøtte. En temmelig unyttig gjenstand, spesielt siden den ikke akkurat er helt gratis ... Men den er jo helt nyydelig! Synes ikke bildet gjør den helt rettferdighet, men den er uten tvil et nytt blikkfang i mitt hjem.


Allen har flere hender i sortimentet sitt. Han bruker sin egen hånd når han støper de. Denne kan henge på veggen, og kan være kul å legge nøkler eller småpenger i, eller kanskje øredobber?





Se på denne sparebøssen! Den er stor, så her er det plass til å spare mye penger. :)


Denne hånden er kul som den er, hengende på veggen, men den kan også brukes som knagg. Den har jeg veldig lyst på, godt mulig jeg må kjøpe meg den når jeg etterhvert flytter inn i ny leilighet.


Denne er også veldig festlig! Tror det må være den kuleste iPhone-dockingen jeg har sett.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!