torsdag 16. mai 2013

Jeg er i gang!

Jeg har bestemt meg for å selge leiligheten min før jeg kjøper meg ny.

Kjenner at det føles tryggere å vite hvor mange kroner jeg har i lommeboka før jeg går ut og bruker millioner. Jeg følte meg hemmet i budrundene, var redd for å ta i for mye og usikker på om jeg gjorde det rette. Nå gjør jeg altså som jeg alltid har gjort, selger først.

I dag kommer takstmann. Jeg er veldig spent! :)




Neste uke kommer fotografen. Før det er det litt ekstra rydding og ordning som skal til her. Legger ut bilder av hele leiligheten når de er klare.

Her er megleren jeg har valgt. Hun heter Marianne Dåsnes og jobber ved Krogsveen Årvoll. Det var hun som solgte leiligheten jeg bodde i sist, da ble jeg veldig fornøyd! Hun er engasjert, har gode råd og min erfaring er at hun er flink til å ivareta både kjøper og selger. Kan trygt anbefale henne. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!