mandag 20. mai 2013

Pink heaven

Puh! De siste dagene har jeg vært i full gang med pakking og rydding og ordning og styring.

Vil ha leiligheten helt strøken til bildene skal tas, og rydder vekk alle koselige hverdagsting som bilder, barnetegninger og småting. Ting som er hyggelige i et familiehjem blir gjerne seende ut som rot på bilder i boligannonser.

Her er en liten sneak peek av kjøkkenet. Som megleren sa "pink heaven", haha. Jeg vet at rosa er en avskrekkende farge for mange, men selv elsker jeg rosa, og spesielt den fargen som kjøleskapet har.

Bildene er dessverre dårlige mobilbilder.



Alle møblene jeg skrev om i det forrige innlegget er nå solgt. I dag har jeg lagt ut en tallerkenhylle for salg. Den har hengt på rommet til Didrik, sønnen min. Han har hatt bøker i den. Når han nå etterhvert får nytt rom tenker jeg det er tid for noe nytt, en litt annen stil.

Nå skal jeg rydde og ordne videre. I morgen er det vasking og diverse innkjøp som står for tur, og så er det endelig klart for bilder på onsdag. :)


4 kommentarer:

  1. Så utrolig fint kjøleskap!! Elsk <3 Lykke til med visninger :) Klem Yvonne

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Det er et smykke av et møbel, elsker det! Ønsket meg det i mange år før jeg kjøpte det. I denne leiligheten synes kjøleskapet fra gangen, da tenkte jeg et vakkert kjøleskap måtte til, og vips hadde jeg unnskyldningen jeg trengte for å kjøpe noe som egentlig er unødvendig dyrt. ;)

      Slett
  2. Åh, for et sexy smeg-skap! Jeg har også alltid ønsket meg et...har til og med et board på Pinterest med bilder av kun smeg-skap :D. Men jeg har aldri "fått" en smeg, så det står fremdeles på ønskelisten.

    Smart trekk den unnskyldningen du! Men det hjelper nok ikke her, vi har innebygget kjøkken og kjøleskap. Litt sjelløst, men praktisk da.

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, skjønner deg godt, drømte om det i mange år før jeg til slutt kjøpte et. Har ikke angret da, så vet du det (i tilfelle du trenger gode argumenter!). ;-D

      Slett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!