mandag 10. juni 2013

Farge på soverom

I en leilighet jeg bodde i for noen år siden hadde jeg fargen "Valmuefrø" på soveromsveggen. Fargen er grå, ganske mørk. Jeg synes det er en fin og rolig farge. Skal jeg velge den på mitt neste soverom og?

Soverommet mitt, i en leilighet jeg hadde for noen år siden.



Tror det uansett blir en gråfarge, altså. Vet ikke hva det ellers skulle vært. Synes jo denne rosafargen er helt nydelig, men tror det vil bli altfor sukkersøtt med et helt rom i den fargen. Bildet er fra http://www.boligliv.dk


Det må nok bli i grått. Her var det mange fine gråtoner. Bildet er fra http://fargerike-norge.blogspot.no


Jeg har noen dager å bestemme meg for i alle fall. Får tråle interiørbilder og se om jeg blir inspirert.

Ha en god dag!

2 kommentarer:

  1. Jeg har valmuefrø på stua, og diskre på soverommet. Begge er superlekre! Diskre er også mørk grå, kanskje med litt mer beige i. Den stod uansett bedre til en tapet jeg skulle ha bak senga :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det høres veldig fint ut! Valget falt til slutt på gråfargen larvikitt. Jeg er veldig fornøyd! Nå venter jeg på seng og garderobeskap som leveres henholdsvis tirsdag og mandag. :) Når det er på plass skal jeg vise fram noen bilder.

      Slett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!