onsdag 12. juni 2013

Flyttefeber

Herreguuud, jeg gleder meg sånn!

Nå er det halvannen uke til jeg står med nøkkelen i hånda og den nye leiligheten rettmessig er min.

Jeg gleder meg sånn, at jeg har ikke ord! Kan sammenligne det med reisefeber. Har sommerfugler i magen og alt som surrer rundt i hodet mitt dreier seg om den nye leiligheten.



Nå har jeg hentet inn tilbud fra diverse malere, og jeg må jo si jeg føler pengene flyr ut av lommeboka bare ved å lese mailene fra dem. Samtidig synes jeg det er viktig å velge en som vekker tillitt, en som jeg kommuniserer godt med, en som har gode referanser og som vet hva han holder på med.

For eksempel når det kommer til dette med å male gulvene hvite, så er det jo kjempeviktig at dette gjøres ordentlig. Kjipt om noen som ikke har peiling gjør dette, og så ender jeg opp med å måtte gjøre jobben på nytt neste år, eller noe.

I ettermiddag skal jeg bestemme meg for hvilken håndverker jeg går for, og så håper jeg vedkommende kan sette igang allerede mandagen jeg tar over leiligheten, slik at jeg blir ferdig så tidlig som mulig den uken. Skal jo rekke å sette sammen alle møbler, bygge garderobeskap og flytte inn alle møbler og.

PUH!

Heldigvis fikk jeg vite i dag at jeg får ferie den uka jeg flytter, så det var jo gull.

Jeg er så glad! :-D



4 kommentarer:

  1. Jeg er veldig glad på dine vegne! Og litt på mine også siden jeg kommer til å vanke i både senga di og badekaret(forhåpentligvis) ditt ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi, det håper jeg inderlig du gjør - du er seff hjertelig velkommen, any time. <3

      Slett
  2. Griselekkert!
    Gratulerer :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! :-D Nå har det blitt enda finere, synes jeg, skal legge ut bilder snart

      Slett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!