fredag 21. juni 2013

Fun friday? Nja ...

Ai, ai, ai, som det ser ut her hjemme nå. Pappesker overalt og stolene jeg hentet i går (som jeg kjøpte av noen via Finn) står stablet i stuen.

Har akkurat kommet inn etter å ha fulgt Didrik til skolen, og tatt meg tid til en god morgenkaffe i parken med Snoop. En liten pust i bakken før det braker løs med alt som skal gjøres.




Nå skal jeg straks hive meg i bilen og kjøre til Fetsund for å møte broren min. Han er så grei og låner meg varebilen sin som jeg trenger nå i helgen da jeg skal hente skrivebord og stuebord og alt mulig. Han får låne min lille Polo sålenge. :) Håper jeg rekker å ta en kaffe og skravle litt med lillebroren min og, er ikke så ofte vi ses. <3

Når jeg er hjemme fra Fetsund er planen å rekke og pakke litt, før jeg må hoppe i treningsklærne igjen for enda en time med personlig trener. Er temmelig støl etter timen i går, men det får gå.

Når treningen er ferdig skal jeg ut og hente skrivebordet til Didrik, som jeg skal kjøpe av en dame via Finn.

Nå nærmer det seg flytting! Få dager igjen nå!



I dag er det også siste skoledag for Didrik. Han er nå ferdig med 5. klasse. Han har vært så flink! Han er sliten nå og veldig klar for ferie. På skolen hans betyr siste skoledag alltid hattedag! Se her, så fin han var på vei til skolen i stad. <3




2 kommentarer:

  1. Flink pakke-flytte-trene-dame! Sikkert også skoleavslutningsdame..? ;)
    Her har det i alle fall vært noen avslutninger som gjør disse siste ukene i juni litt ekstra hektiske. Men nå er det snart sommer... *hjerte*

    Lykke til med flyttingen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Marianne. :) Her er det hektisk nå, ja! Ting går selvfølgelig IKKE etter skjema, så jeg er litt stresset for om leiligheten rekker å bli ferdig malt før alt flyttelasset kommer på lørdag. Det er så styr å flytte! Gleder meg til jeg er ferdig med dette og kun kan bo der og kose meg, hehe. :)

      Slett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!