mandag 17. juni 2013

Har funnet lamper til spisebordet


... Og de fant jeg på salg! :-D




Kremmerhuset hadde 25% i helgen, så jeg rasket med meg to av disse hvite lampene her. Skal ha dem over det store, hvite spisestuebordet mitt som jeg har fått tak i via Finn.no (det skal hentes til helgen).



Jeg lurte lenge på hvilke lamper jeg skulle ha over bordet, og det var noen til rundt kr. 3000 per stykk jeg siklet mest på, men når jeg fikk disse to hvite lampene her for under 2000 kroner tilsammen, så sier jeg meg veldig fornøyd med det. :)



Gleder meg til jeg kan pakke dem opp og få hengt dem opp over bordet. Tenkte kanskje jeg skulle være så frekk og høre om min kjære handywoman Miss Rockabully kunne være så grei å hjelpe meg med det. Hun er lysdama mi. :)

Bildene er fra bloggen til Kremmerhuset. Mine lamper ligger jo fortsatt trygt nedpakket i esker. Og der må de ligge i minst en uke til. Sukk.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!