torsdag 27. juni 2013

Hvordan ser du deg selv?

I Kamille som er i butikken nå er det en reportasje hvor Didrik og jeg er med.



Vi var med i et morsomt eksperiment som gikk ut på å teste hvordan du ser deg selv kontra hvordan de som er glad i deg ser deg.



Det ble gjort på den måten at en rettstegner satt bak en vegg og først hørte på da Didrik forklarte og beskrev hvordan jeg ser ut, så tegnet hun etter hans beskrivelser. Så skulle hun tegne etter min forklaring. Tegningene ble veldig forskjellige, og det var et tankevekkende eksperiment å være med på.

Og ikke minst var det utrolig vanskelig å beskrive seg selv. Bare prøv selv! Hva slags nese har du? Er neseryggen høy eller lav? Øynene nærme hverandre eller langt fra hverandre? Hva slags ansiktsfasong har du? Jeg synes det var kjempevanskelig! Hadde nok vært litt lettere hvis jeg hadde hatt et speil, men det er uansett ikke lett å beskrive seg selv.


Det var veldig koselig å lese Didriks beskrivelse av meg. Han er altfor snill, og beskriver meg helt tydelig med følelsene sine. Søte gutten. :)

Bladet er i butikk i noen dager til.

2 kommentarer:

  1. Gud, så fint og så rørende å lese!

    Kongeuttalelser fra sønnen din:
    "Hun er 34, men hvis du spør meg, ser hun yngre ut"
    og
    "Jeg hadde ikke lyst til å få et grått og kjedelig bilde av mamma"

    Buhuu. Tårer i øynene... :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, ja, han var veldig søt, altså ... Var rørende å lese. <3

      Slett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!