tirsdag 25. juni 2013

Kjapt innom

Prøver meg på et blogginnlegg via mobilen, mens jeg sitter i frisørstolen. Føler ikke jeg har tid til å være her, men timen var booket for halvannen måned siden.


Nå har jeg ENDELIG tatt over leiligheten! Jeg er så glad! :-D


Fikk den i går. Selger hadde lagt igjen en masse greier som jeg fikk bryet med å skru ned. Fikk skrudd det ned i går og lagt det ut på Finn, ble dermed kjapt kvitt det meste. 

Her skrur Didrik ned en klokke som hang igjen.



Maleren skulle egentlig begynt i går, men ble forhindret og kommer i dag isteden. Jeg er litt stresset og nervøs, redd de ikke skal rekke å bli ferdig før flyttelasset kommer på lørdag. Får bare håpe på det beste og krysse fingrene. 

Her er begge søtnosene mine, på kjøkkenet i den nye leiligheten. <3


Nå skal jeg drikke litt kaffe og prøve å stresse ned, før jeg må løpe videre og styre med alt som skal gjøres i dag. Puuh!

:)

2 kommentarer:

  1. Hei på deg Hedda;)
    Så gøy å finne bloggen din også da du;)
    Takk for koselig ord hos meg!
    Grattis med ny leilighet på selveste løkka,lucky u! Alltid litt misunnelig på dere som bor i digge Oslo;)
    Slev om jeg strengt talt trives mer og mer her, og ikke kunne byttet ut god plass, huset og roligere by, men Oslo i mitt hjerte!

    Lykke til i din nye leilighet, og gleder meg til å følge deg videre.
    Klemklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det!

      Ja, vi har kun flyttet 50 meter bort i gata, så dette blir nesten mer som å bygge ut huset enn å flytte, hehe. :)

      Det er jo kjempefint hos deg, men siden du er vokst opp i Oslo kommer du sikkert alltid til å tenke at det også er litt hjemme. Hadde sikkert vært sånn selv uansett hvor fint jeg hadde fått det i en annen by. Oslojenter, vet du. ;) Når savnet blir for stort får du tenke på at du byttet ut alt det negative Oslo har (for det er jo en del av det og!) med god plass og egen hage og alt, kun en kort kjøretur unna. Høres ikke så aller verst ut. :)

      Slett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!