tirsdag 18. juni 2013

Let's disco!

Da er discokula bestilt og betalt. Kjøpte den fra denne nettbutikken her. Tok den største jeg fant, 50 cm. i diameter, men skulle gjerne hatt enda større. Men de jeg fant som er større har mindre speilruter - og det vil jeg ikke ha. Dessuten kostet de det hvite ut av øyet. ;)

Kula skal som nevnt tidligere henge på soverommet, men jeg synes også det er kjempefint å bare la kula ligge henslengt på gulvet og. Bare se på disse vakre bildene:









Det er seks dager til jeg får nøkkelen til den nye leiligheten. Jepp, jeg teller. :) Jeg er godt igang med pakking og annen organisering, men tipper det blir mer stress når det nærmer seg uansett. Får bare stålsette meg. Jeg gleder meg veldig.

Herlig bilde!

Forresten, hvis du vil ha beskjed om når det kommer nye innlegg på bloggen kan du legge inn mailadressen din på høyre side her, eller bli medlem på nettstedet med Google-kontoen din. Sistnevnte ble lagt til som mulighet nå i kveld. :)

Hedda:)

1 kommentar:

  1. Er det denne her du har?: http://liveproduction.no/lyd-elektro461_no/nettbutikk/lys/speilkuler/showtec_50cm_speilkule/

    I leiligheten min har jeg også ca 3 meter takhøyde. Jeg tenker å henge den på kjøkkenet, eller evt. i stuen. Det er ikke sånn at det er noe problem å gå under den vel? At den henger for langt ned? Og har du bare hengt den opp i en vanlig krok, uten noe ekstra dill?

    Beklager mange spm, men kjedelig å måtte sende i retur :-) Har drømt om discokule sååå lenge nå!

    Og for en fantastisk blogg du har! Har bladd meg igjennom innlegg etter innlegg nå, og blitt imponert gang på gang. Helt min stil! :o)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!