torsdag 20. juni 2013

Soveromsinspirasjon - og ny seng!

Fire dager igjen til jeg står med nøkkelen i hånda!

Og i dag fikk jeg beskjed om at sengen jeg har bestilt nå er på vei inn til Skeidars lager, slik at de snart kan sende den ut når det måtte passe for meg. Det var godt å høre!

Har lenge sittet på Pinterest og drømt om vakre soverom og deilige senger. Se på de bildene her, det er bare noen av de jeg har merket meg. Noen på grunn av at hele rommet er vakkert, noen på grunn av senga eller sengegavlen. A girl can dream ... ;)











Seng er dyrt, men heldigvis var det salg på Svane-senger på Skeidar nylig, så da fikk jeg en god del i rabatt. Likevel koster det jo en del. Jeg har passet på å spare på alt annet av møbler, kjøpt mye via Finn og passet på at det jeg kjøper nytt er på tilbud. Jeg hadde på forhånd bestemt meg for å legge en del penger i seng. De to siste årene har jeg nemlig sovet på sovesofa. Med den rette innstillingen har det gått veldig bra, men jeg kjenner jo nå at jeg gleder meg vilt og hemningsløst til å endelig skulle få mitt eget rom igjen og ny, deilig seng. Ahhh ... Kan knapt vente nå.

Valget har falt på en kontinentalmadrass fra Svane i sort. Har lyst på en sengegavl etterhvert også, men det får jeg se på om jeg får plass til og hvordan det vil se ut i rommet der når alt annet er på plass.



Ellers i dag har jeg meldt flytting til Folkeregisteret og til alle andre som trenger å få vite adresseendringen, og har tatt noen telefoner og organisert ditt og datt.

Nå skal jeg straks til Sats. Har time med personlig trener. Gruer meg som en bikkje.

Ha en god dag! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!