lørdag 13. juli 2013

Bursdag!

Kabelen til kameraet mitt er blitt ødelagt, så derfor har et nytt blogginnlegg latt vente på seg. Måtte kjøpe meg en kortleser, det tok sin tid å huske å gjøre. ;)

Siden sist har jeg hatt bursdag. 35! :-O

Lørdagen før bursdagen hadde min venninne Trude invitert meg på en helaften med konsert og middag. I tillegg skulle hun overnatte her. Trodde jeg.

Det som egentlig var saken, var at hun hadde ordnet et surpriseparty til meg. Veldig stas! Og ja, jeg ble skikkelig overrasket!

Jeg ante fred og ingen fare. Trude og jeg satt og lakket negler og koste oss med bobler og bær, og jeg hadde akkurat fått gave av henne.

Jeg fikk et kjempefint pledd og et kult bulldoghode i gips! Det er ikke bare jeg som har lagt min elsk på pleddet.


Så ringte mannen hennes ...


... han sa han trengte noen opplysninger fra vognkortet som lå i bilen, så hun løp ned for å lese av det. Jeg synes jeg hørte så mye spetakkel i gangen da hun var på vei opp igjen, så jeg gikk for å se, og da jeg åpnet døra sto Hanne, Anette, Stine, Marianne, Ingvild, Mariann og Lone der! Sistnevnte hadde tatt turen helt fra Tromsø. Veldig rørende! Jeg skvatt så fælt at jeg var helt skjelven, hehe.

De hadde med seg sprudlevann, gaver og ballonger - såå hyggelig!

Se så fin innpakning det var på gaven fra Trude. Inni denne lå bulldoghodet.


Ingvild, Lone, Stine og Hanne hadde spleiset på gave, sammen med Nora som ikke kunne komme. Jeg fikk nydelige peoner (yndlingsblomsten!), tre superfine telysholdere og en stor, fin skål. Jeg elsker å tenne lys og jeg har ingen virkelig fine skåler fra før, så dette var en kjempefin gave.




Av Marianne fikk jeg en veldig morsom såpedispenser fra Alessi. Den skal stå framme på kjøkkenet, siden den matcher kjøleskapet så godt. :-D


I tillegg ga hun meg denne kule magneten som jeg kan henge på tavleveggen min!


Av Anette fikk jeg de råkule flip flopsene her fra Havaianas! De har jeg brukt nesten hver dag siden.


Av Mariann - dronningen av Champagne - fikk jeg nettopp: En flaske Champagne. :-D Den skal nyytes! Deilig!


Etterpå gikk vi ut og spiste deilig mat og drakk drinker på SüdØst. Jeg hadde en kjempefin dag!






6 kommentarer:

  1. Åh, så hyggelig med surprise party! Mannen min har arrangert det for meg tidligere og jeg vet hva du snakker om når du forteller om at du ble skjelven. Man blir virkelig det! Men får et skikkelig adrenalin-rush også. Kjempehyggelig! :0)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg ble helt rørt. Tenk at de gadd å gjøre dette for meg!?

      Tusen takk for koselig kommentar. :)

      Slett
  2. ELSKER teppet! Vet du hvor det er kjøpt? :)
    Fin blogg! Liker stilen din! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Nei, tror det er kjøpt på en interiørbutikk på Strømmen Storsenter, men jeg husker ikke nå hva den heter. Kan høre med venninnen min, jeg. :) Takk for hyggelig kommentar!

      Slett
  3. Kjøpte meg nettopp et par dyreprint-Havaianas i Kroatia (http://cocktailmarianne.com/2013/08/01/4677/) Eller nesten da :D. Så at akkurat disse jeg hadde kjøpt ikke var Havaianas men et annet merke da jeg kom ut fra butikken. Det var et lite stativ litt innimellom. Og selvfølelig falt jeg for disse, siden de kostet under 100 kroner...
    Men er superfornøyd uansett. Gikk med dem hele ferien (etter en innkjøringsrunde med gnagsår mellom tærne ;)

    PS - Mine har gullremmer, men er ellers ganske like dine :0)

    SvarSlett
  4. Charlotte stefferud31. august 2016 kl. 21:31

    Hei.søkte på google etter den telyseholderen du har. Den med hull i :-) Og jeg fant den, hvor har du kjøpt den? Og det er bloomingville? Mvh Charlotte

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!