onsdag 31. juli 2013

En dæsj rosa

Vil jo ikke at dette skal fremstå som en rosablogg, men det er ikke til å stikke under en stol at rosa er min yndlingsfarge. ;-D

Andre kan mene det er tacky, selv så må jeg ha en dæsj av rosa i interiøret, kan rett og slett ikke motstå det.



Denne rosa flodhesten kjøpte jeg på TGR her på Grünerløkka. Den kostet omtrent ikke noe (altså, mener det var under 20 kr.) og er egentlig et viskelær. Her i huset har den rollen som pynt.


På kjøkkenet står et rosa Smeg-kjøleskap. Love it! Dette ønsket jeg meg i mange år, før jeg til slutt fikk igjen en god slump på skatten og unnet meg det. Hvis jeg noensinne får meg en mann, får jeg håpe han er kar nok til å takle et rosa kjøleskap, for dette nekter jeg å kvitte meg med! ;-D


Nydusja Didrik koser seg med popcorn, i rosa skål fra Kremmerhuset. 


Dette var bare noe av det rosa stæsjet du finner i mitt hjem. Hvilken farge har du dilla på?

7 kommentarer:

  1. Oh, kjempestilig. Jeg liker også innslag av rosa og DRØMMER om smeg kjøleskap. Og mannfolk har ingenting de skulle sagt ;) I alle fall ikke hvis de flytter inn i "vårt" hjem. hehe.

    Btw, datteren min hadde rosa hår ifjor, det var også kjempestilig:
    http://sagasteinsdotter.blogspot.no/2013/05/pink-hair.html

    SvarSlett
  2. Ps. Kom over dette siste innlegget ditt på blogglisten. Har aldri vært inne hos deg før.
    Endte opp med å bla meg bakover i bloggen din og ble kjempeinspirert over stilen din, så slengte deg på bloggrollen min :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig kommentar! :) Så kul og fin datteren din var med det håret! Hvor gammel er hun? Veldig fin blogg du har og - du har herved en ny følger. :)

      Slett
  3. Jeg var litt skeptisk når det var kortere rosa hår hun ønsket seg i bursdagsgave, men jeg gikk med på det. Og når det var gjort måtte jeg jo innrømme at det var kult.

    Hun ble 12 i sommer, men de fleste tror hun er 14-15. Ikke rart når hun er over 170 på strømpelesten. Nå ser hun sånn ut: http://sagasteinsdotter.blogspot.no/2013/07/minsin.html :)
    Hvor gammel er din sønn?

    Blir spennende å følge med på den nye leiligheten din o/

    SvarSlett
    Svar
    1. Virkelig en vakker jente! :) Synes det er kult at hun ønsket seg rosa hår - og at det var greit for deg. Jeg er helt for at de skal få velge sånt selv. Didrik har alltid bestemt selv hvordan han vil være på håret. Jeg bare leverer han hos frisøren og så ordner han det selv. Han er 10. :)

      Slett
  4. Sort og hvitt med en dæsj rosa kan ikke bli feil! fortsett med rosabloggingen du ;)

    Og du. Knallfin ny leilighet!

    Fortsatt fin sommer fra marianne :0)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuusen takk, Marianne! God sommer videre til deg og. :)

      Slett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!