tirsdag 16. juli 2013

Granit til ungdomsrommet

I går var jeg på en ørliten handletur på Granit.

Liker godt den butikken, så sånn sett er det litt farlig at den ligger rett borti gaten for der jeg bor.

Hadde lyst til å kjøpe inn litt til Didrik sitt rom. :)

Kjøpte tre blikkbokser og masse blyanter, penner og andre kontorartikler, slik at han er klar for neste skolesemester. Kjøpte også en stor kalender i plakatform, der er det plass til å skrive opp viktige hendelser.

Nå blir ikke hans rom sort og hvitt likevel, ...


... for han ombestemte seg og ville verken ha hvite vegger eller sorte gulv, hehe. Han ville beholde parkettgulvet slik det var og han valgte gråfargen "Tåkedis". Fint det og!

Kjøpte to av disse kurvene. De skal henge på veggen, der kan han ha diverse ting og tang oppi.

 Kjøpte tre av disse metallboksene/hyllene her. De skal henges på veggen, på en liten hjørnevegg ved siden av TVen hans. Da kan han ha Playstation, Wii og alt sånt i disse.

Kjøpte også magneter til magnettavlene som jeg har hengt opp over skrivebordet hans. Både tavlene og skrivebordet er fra Ikea, men bordet ble kjøpt brukt via Finn. Skrivebordet la jeg inn bilde av her.

Blir helt frustrert av at jeg aldri blir ferdig med rommet hans. Det som er problemet, er at jeg ikke greier å henge opp de svære veggskapene fra Ikea som jeg har kjøpt, av typen Bestå. Jeg har skrudd sammen ett av skapene, det er tre til sammen, men jeg fatter ikke hvordan de skal henges opp. Jeg trenger rett og slett hjelp til dette. Skal også ha noen hyller over skrivebordet, det skal jeg prøve å få kjøpt i morgen. Får jo ikke ryddet ut av noen av eskene hans før det kommer opp litt skap! Har til og med lagt ut på anbud at jeg trenger en snekker/handyman, men ingen svar på grunn av ferie. 

Samme problemet har jeg forresten med discokula. Den ligger fortsatt henslengt og ser pen ut, men det er jo i taket den skal henge! Har kjøpt egnet krok - mangler en høy handyman som evner å både henge den opp og det å rekke opp.

Irriterende!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!