torsdag 18. juli 2013

Jeg vant, jeg vant!

Fine Marianne på bloggen Cocktail Chic la for en stund siden ut en konkurranse hvor premien var en eske med seks stk. griselekre cocktailglass fra Holmegaard.

Jeg deltok og ... * trommevirvel * ... JEG VANT! :-D Så stas!



Glassene er veldig stilrene og flotte, merker stor forskjell på disse og Ikea-glassene jeg har i skapet fra før, hehe. :) Måtte bare teste og se hvordan de så ut med drikke i - temmelig glamorøse glass! (Logoen øverst på glasset er et klistremerke jeg må pille av.)


Stas å få pakke levert av bud på døren, og så er disse herlighetene som er inni! Pakken ble levert i går kveld.


Har lest litt på Cocktail Chic om glassene, og har blant annet funnet dette:

Som Holmegaaard skriver om glassene: Cocktailen har de siste årene har utkonkurrert vanlige longdrinker, ikke bare når vi skal ut på byen, men også i hjemmebaren. Derfor har Holmegaard nå utvidet Perfection-serien med et glass som er spesielt laget for cocktailtimen. Med inspirasjon ikke minst fra ”Mad Men”-universet kan du krydre gjestemiddagen, restaurantbesøket og en kveld på byen med sofistikerte smakssammensetninger i disse elegante glassene.


Nå er jeg inspirert til å invitere en venninne på hjemmelaget drink. Har juicemaskin, så kunne tenke meg å lage en deilig variant med fersk frukt i.


Tusen takk for den fine premien, Marianne!

3 kommentarer:

  1. Moro å se bilder av de fine glassene! De er jo superfine. Har også drukket cider av dem, og smoothie funker jo sikkert kjempebra. Behøver ikke å være champagne hver dag, hehe.

    Kanskje jeg linker til innlegget i bloggen... :0)

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt enig - jeg er fan av å bruke fine ting til vanlig. Hver dag bør jo egentlig være en fest, hehe. ;) Glassene er kjempefine!

      Slett
  2. Ja, ikke sant. Litt trist å la finporselenet, krystallglassene og sølvbestikket fram kun hver julaften (som bestemorgenerasjonen). Jeg er jo også for å bruke fine kjoler og gullsko mer i hverdagen også ;)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!