torsdag 4. juli 2013

Lucky me!

Ikke nok med at jeg vant disse nydelige cocktailglassene via Cocktail Chics blogg her om dagen, jeg har fått gaver fra to av mine fine venninner og.

Trude har tydeligvis fått med seg at jeg elsker koppene fra Kühn Keramik, (hun har kanskje lest det i dette innlegget?) og hadde med seg disse råkule koppene her som innflytningsgave! <3

De har fått hedersplass ved siden av kaffemaskinen på det nye kjøkkenet mitt. :-D Disse koppene har jeg ønsket meg i lange tider, men ikke unnet meg.




Og Tonje ga med denne fantastiske pistolen fra Seletti i bursdagsgave. (Jeg har bursdag neste uke, da er hun på ferie.) Den har jeg ønsket meg lenge, og da jeg hørte det var 50% rabatt på en interiørbutikk som skulle legges ned, løp jeg dit for å kjøpe den. Men den var utsolgt! og hvorfor det? Jo, fordi Tonje allerede hadde vært der og kjøpt den til meg. <3

Pistolen kan henges opp på veggen og fungere som en en-blomst-vase, men jeg synes det er kulest å ha den liggende henslengt på et bord eller en hylle. Love it!



Jeg er heldig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!