tirsdag 30. juli 2013

Lys i gangen

Jeg synes det finnes få fine lamper. Og de få fine man finner - de koster det hvite ut av øyet.

Derfor er jeg veldig fornøyd med mitt valg for belysning i gangen!





Lampen er en lysslynge fra Granit. Jeg har hatt den liggende i flere år, alltid synes den var kul, men ikke visst hvor jeg skulle ha den.


Mener den kostet rundt 400 kroner, de har den fortsatt på Granit.



Før hang det en annen lampe i gangen, den som var her da vi flyttet inn, den kan du se bilde av her.

6 kommentarer:

  1. Cool lösning! Jättesvårt att sätta belysning i hall tycker jag. Granit har mycket fint!

    Svar: Vi bor i hus så bilderna är från arbetsrummet på övervåningen
    Ha det gott!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ser veldig fint ut! Elsker gamle vedovner og vakre gulv. :)

      Slett
  2. Vilken snygg lösning med belysningen!

    SvarSlett
  3. Hvordan har du gjort det med lampen som var der fra før? Har du koblet lysslyngen på uttaket eller bare hatt deksel over det? Dette var akkurat det jeg var på jakt etter til min egen gang nå. Skikkelig fint og dekorativt! :) :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det. :) Dette er noen år siden nå, og jeg bor ikke der lenger, men mener å huske vi brukte det uttaket som var der. Det var elektriker som gjorde det for meg.

      Slett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!