fredag 5. juli 2013

Pusse opp badet

Badet i den nye leiligheten er helt greit. Mørke, grå fliser på gulvet, hvite fliser i dusjområdet og hvitt panel resten. Det er høyt under taket og et stort, fint vindu.

Men det er etter min mening altfor dårlig utnyttelser av plassen. Det er kun ett skap under vasken og to små hyller på veggen.

Bildet er fra prospektet.



Jeg ønsker meg jo veldig badekar, men skal jeg sette inn det bør jeg flislegge alle veggene, og skal jeg gjøre det må jeg også bytte gulvet. Det er jo dumt å ikke være sikker på at det blir tett og det er dumt å investere mye penger på badet oppå et gulv som er gammelt.

Det blir for ekstravagant å totalrenovere badet nå. Hva snakker vi i pris da? 2-300 000, vil jeg tro. Derfor kunne jeg tenke meg å foreløpig kun foreta en minirenovering.

Jeg vurderer å sette inn en benkeplate oppå vaskemaskinen og mot døren, slik at jeg kan ha skap under og over benkeplaten. Da får jeg med en gang mye oppbevaring til håndklær og andre badeartikler.

Kunne tenke meg å kjøpe hvit benkeplate på Ikea og hvite skap som skal være under. På oversiden av benkeplaten lurer jeg på om jeg skal ha noen speilskap og noen hvite.

Har nå målt opp badet. Hvis jeg rekker det i dag skal jeg ta meg en tur til Ikea og se på alternativene.

Målet er at det skal koste så lite som mulig OG bli fint og praktisk. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!