torsdag 4. juli 2013

Sånn ser det ut her nå

Det er fortsatt litt maling som gjenstår og det er mange Ikea-skap som må opp på veggene før vi får ryddet bort alle pappesker.

Må også kjøpe inn hyller og henge opp bilder. Men det går framover!

Her er noen bilder som viser fremgangen så langt:

Soverommet er malt i fargen larvikitt og nå er seng og garderobeskap på plass der. Foreløpig ligger discokula og slapper av på sengen, da jeg sliter med å få hengt den opp. Det er så høyt under taket her at jeg ikke rekker opp selv om jeg står på stige eller i sengen. Jeg må få kjøpt en kraftig krok og så trenger jeg hjelp til å få hengt den opp, av en som er høyere enn meg.

I stua er sofa og sjeselong på plass, og foreløpig de gamle stuebordene mine fra Kartell. De skal byttes ut med et nytt, fint bord jeg har funnet på Bolia. Det er dyrt, så innkjøp av det skal jeg vente litt med.


Veden ligger oppå peisen, for det skal males ett strøk til i stua. På spisebordet ligger en sort lyslenke fra Granit, den skal henges opp i gangen etterhvert. Jeg mangler også lys i lampene over bordet, det må en elektriker fikse, da det mangler stikkontakt i taket.


Snoopy har funnet sin favorittplass i sjeselongen. Det rosa feiebrettet skal henges opp på kjøkkenet etterhvert.


Kjøleskapet er på plass og jeg har hengt opp magneter under skapet slik at kniver kan henges opp. Det som lyser på benken der er et lysskilt. Usikker på om det skal henge i gangen eller på kjøkkenet, det får jeg se litt på.


På den veggen som er grå på kjøkkenet skal det males magnet- og tavlemaling. Foreløpig er det kun sparklet der et utall ganger. Den veggen er av mur og var veldig klumpete.

Gulvet i gangen du såvidt kan se der, skal byttes ut etterhvert. Kanskje det blir sjakkrutete? Får se. :)


Blir bra når alle tapebiter er borte og alt dette med malingen blir ferdig. Da gjenstår bare resten. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!