mandag 29. juli 2013

Tips til ungdomsrom, faktisk!

Som nevnt tidligere er ikke det så lett å finne!

Så når jeg nå tilfeldigvis fant det på Ellos sine nettsider, tenkte jeg at jeg må tipse om dette videre og.


Siden viser flere fine tips fra stilkonsulent Hanna Wessman. Du finner dem her.
 
Nå er jeg straks ferdig med rommet til Didrik, og har handlet inn en del fra Ikea og Granit (som det står litt om i dette innlegget), men jeg skal jammen sjekke ut Ellos' utvalg og. Ser bra ut (ser til og med en fransk bulldog der! Love it!)

Har du bilder fra barne-/ungdomsrom på din blogg? Jeg vil gjerne se! :)

2 kommentarer:

  1. Här hittade jag en fin blogg!! Vad kul att du skrev en kommentar för då hittade jag hit! Jag har kikat igenom dina inlägg... vilka fina muggar du fick! Jag återkommer så klart! På återseende!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig melding! Veldig hyggelig at du vil følge. :)

      Slett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!