søndag 4. august 2013

Bilder fra i dag.

Har knipset litt bilder i leiligheten.




 
Synes det er morsomt at det er speil på soveromsdøren. En artig detalj som var i leiligheten da jeg kjøpte den. Bruker ofte speilet når jeg prøver klær, siden garderobeskapet mitt er inne på soverommet.


Jeg har kjøpt tre hyller til å ha over komfyren. Der skal alle Norges-glassene mine stå, i de har jeg mel, ris, korn, frø og lignende. Nå gjelder det bare å få hengt dem opp, da... Sukk! Er utrolig lei av å skru og henge opp og ordne og styre.

Nå er det mye rot oppå komfyren, det er meningen at jeg i fremtiden ikke skal ha det. ;-D


Snoopy har funnet seg godt tilrette i leiligheten nå. Han har ikke lenger noen interesse av å gå til leiligheten vi bodde i før og er bare sitt vanlige jeg igjen. Fine gutten. <3


Snoopy har funnet sin favorittplass - på sjeselongen i stuen. Det er forsåvidt min favorittplass og. Pleier å ligge henslengt der når jeg holder på med pcen (akkurat nå, for eksempel) og sitter der når jeg ser på tv. Sjeselongen er fra Ikea, og er en drøm å sitte i! Jeg var heldig og fikk tak i den brukt, har bare kjøpt nytt trekk til den.


Baderomsdøra ser litt ut som en utgangsdør, synes jeg. Den virker veldig gammel, er mye tykkere enn vanlige innedører og så har den jo det vakre vinduet. Synes døren er veldig sjarmerende. 


Ha en god dag! :)


6 kommentarer:

  1. Åååååååååååååååååååååå du har det så fint!!
    Jag tror jag dör avundsjukasdöden!!! ;)
    Mitt radhus ser bara trångt och tråkigt utnär man jämför med ditt ljusa öppna hem!!

    Kraaaam
    Kusin Karin :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, tuusen takk, kjære deg. <3 Men det ser absolutt ikke kjedelig ut hos deg, har alltid synes du har hatt det fint hjemme. :) Du må legge ut bilder av det nye rekkehuset når dere har tatt over. Stor klem. :)

      Slett
  2. Kjempefint. Jeg likte spesielt godt den grå fargen på soverommet. En fin kontrast til stua (når døra står åpen) og discokula :)
    Hvilken farge er det du har brukt?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Ble godt fornøyd med den gråfargen. Grått er alltid litt sjansespill, vanskelig å vite om fargen skinner grønt eller blått, og det kommer jo an på interiøret rundt og. Fargen heter i alle fall "larvikitt". :)

      Slett
  3. Wow vad fint du har det! Jag förstår att du (ni) trivs! Jag gillar verkligen också den grå färgen!! Skitsnyggt! De rosa detaljerna är supercoola! Ha det gott!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig kommentar. :)

      Slett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!