lørdag 24. august 2013

Bruk Instagram-bildene dine til noe

Er du på Instagram?

Jeg liker den tjenesten veldig godt, og legger jevnlig ut bilder der.





Jeg følger mange profiler, både venner, bekjente og helt ukjente folk fra hele verden.

Jeg lider jo av sterk hundegalskap, så jeg følger veldig mange profiler som legger ut bilder av hunder. :-D Jeg er spesielt svak for bulldogs, de kurerer gruff. Kan sitte og titte på bilder av bulldogs på en dårlig dag, og merke at hjertet går fra å være fylt av sinne, til å bli varmt og mykt. <3

Kom over en kul nettside som lager forskjellige produkter av Instagram-bilder. Siden heter Printstagr.am.

Vurderer å bestille en sånn plakat av noen av Instagram-bildene mine, hadde ikke det vært litt kult? Kanskje jeg kunne hengt den på soverommet, eller noe ...

Du kan også bestille andre fine ting, som små fotobøker, klistremerker, kalendere og mye mer som kan være en supre gaver eller fint å ha selv.



Er du ikke på Instagram, eller trenger å lære mer om tjenesten, kan jeg tipse om en sak jeg skrev for Kamille.no for en tid siden. Der står det meste du trenger å vite.

Her kan du se min profil.

Er du på Instagram kan du godt si fra, vil gjerne ta en titt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!