fredag 23. august 2013

Endringer på soverommet

Nye tilskudd til det bittelille soverommet mitt.




Rett før jeg dro på ferie, rakk jeg å gjøre noen nye, praktiske grep med soverommet. 

Rommet er jo veldig lite, kun i overkant av to og en halv meter lengde på hver av veggene.


Har kjøpt dette klesstativet på Granit. Det ser ut som et jernrør. Det tar veldig lite plass, og jeg har tenkt å bruke det til å henge en fin kjole til pynt, henge klart klær til neste dag og slike ting. 

Akkurat nå henger paljettjakka mi der, så kommer den til bruk. Bruker den, når sant skal sies, ikke så mye på kroppen, selv om jeg synes den er fabelaktig. 

Og så henger det et fint, nytt skjerf jeg fikk i gave nylig. Skjerfet er burgunderrødt med leopardlignende mønser, med hvit kant rundt mønsteret. Det er fra Rika. 


Den hvite hodeskallen (som jeg var så heldig å få i julegave av min kjære venninne Trude) har fått plass i vinduskarmen.


På det lille området som er igjen av veggen ved siden av garderobeskapet har jeg nå fått hengt opp en hylle. Hyllen er fra Ikea, og er egentlig ment til baderom.


Bruker foreløpig hyllene til småting jeg trenger i hverdagen, som også pynter opp litt. Det hvite armbåndet er forresten fra Prince & Bowery, som jeg skrev om her. 

Nå gjenstår det å kjøpe og montere noen ekstra hyller og skuffer i garderobeskapet, samt få kjøpt og hengt opp lamper som skal være oppå skapet. Lampene skal kobles til lysbryteren, så da trenger jeg hjelp av elektriker. Da trenger jeg hjelp av lommeboken, og den trenger hjelp til litt sparing først. ;)

2 kommentarer:

  1. Hei, vet du hvor den hvite hodeskallen er kjøpt?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Den er en gave fra en venninne, den ble kjøpt i Berlin, tror jeg. Husker ikke navnet på butikken, men det finnes mange lignende hodeskaller på markedet nå. :-)

      Slett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!