lørdag 10. august 2013

Hadet Oslo!

Nå er vi endelig klare for å dra. Litt stressende dag, men kom oss avgårde til slutt. :)





Vi sitter nå og venter på Gardermoen, har akkurat spist en overraskende god salat og kan bare slappe av nå til påstigning.

Vår kjære Snoopy får jo ikke være med, men heldigvis har min venninne Hanne tatt på seg oppdraget å passe han fram til torsdag, da kommer Camilla og tar over. Så snilt! De er hundevandte begge to, ekte hundeelskere. Det føles bra. Jeg er SÅ takknemlig for dette. :) 

Her er et bilde jeg tok av Snoop før vi sto opp i dag. Søtnosen. <3 


Vi kommer til å savne han noe aldeles forferdelig. Men vet heldigvis at han kommer til å ha det bra. 

Vet jeg er gal hundedame, men er så glad i pelsklingen min at sånn er det bare. :) (Noen som kjenner seg igjen i hundegalskapen?)

Hadet! 

2 kommentarer:

  1. Kose dere MASSE på tur og nyt det fullt ut.
    Husk, høsten er snart her!

    (selv om jeg liker den også altså) ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for koselig melding! Vi hadde det helt supert, akkurat slik vi ønsket at ferien skulle bli. Deilig! :)

      Slett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!