torsdag 22. august 2013

Hjemme igjen

Da er vi hjemme igjen, og helt ærlig synes jeg det er deilig å komme hjem. Til min egen seng, til nydelig begynnende høstvær med frisk luft og sol.



Ferien har vært helt super, vi har bare kost oss og slappet av. Akkurat det vi trengte.

Vi vurderte å gjøre flere ting da vi var i Alcudia, besøke Palma, dra til en fornøyelsespark, akvarium og det ene og det andre. Men vi gadd ikke. Isteden valgte vi bare strand, basseng og avslapping hele dagen, og så ut og jakte på gode restauranter på kvelden.

Vi var superfornøyde med hotellet vi bodde på, Alcudia Pins, så det kan jeg fint anbefale til andre. Fortrinnsvis barnefamilier, da det er veldig barnevennlig og masse unger der.

Verdens fineste reisefølge. <3

Gode restauranter til middag slet vi litt med å finne. Hotellet tipset oss om flere områder, men det var typiske turiststeder med kjedelig mat som dårlig pizza og burger. Og Alcudia er stort, så det tok litt tid å finne bra steder på egenhånd. Men det ordnet seg etterhvert.

Stranden var virkelig helt nydelig, det er det jeg satt aller mest pris på med stedet.

Ellers har det beste med ferien vært å ha en hel uke, bare Didriksen min og meg.

Nå gleder jeg meg til å blogge litt igjen og til å jobbe videre med leiligheten. :) Det er også fint å være tilbake på jobb igjen, deilig å være tilbake til vanlige rutiner for sønnen min og ikke minst starte på det jeg synes er den beste årstiden; høsten.

Flere bilder fra ferien ligger på Instagram. :)

3 kommentarer:

  1. Velkommen tilbake! :)
    Jeg er HELT enig i at høsten er den beste årstiden! :) Ser frem til å kunne krølle seg sammen under et teppe, men en god bok og noe varmt i koppen. Og luften blir kaldere og klarere. Og den fantastiske høstlukten! :D hehe. Gleder meg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Sånn føler jeg det og. Lite slår en tur i skogen med bikkja en frisk høstdag. :)

      Slett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!