onsdag 7. august 2013

Vi har bestilt ferie!

Wheee, gleder meg!





Siden jeg snart har en uke ferie, har jeg nå bestilt en hoppe-på-tur til sol og strand, nærmere bestemt Alcudia på Mallorca.



Har aldri vært i Spania før, verken Didriksen eller jeg, så dette blir stas.



Vi skal ha en skikkelig sydentur, ingen planer, bare bading, soling, avslapping og kos. 
P-E-R-F-E-K-T-!


Hotellet vi skal bo på heter Blue Village Alcúdia Pins og ligger rett ved Playa De Muro-stranden. 


Det er flere bassenger på hotellet, og det store hovedbassenge har både vannsklie og boblebad - Didrik kommer til å digge det! Det er også en bar ved bassenget som selger is og drikke og sånt, den har terrasse mot havet. Høres helt nydelig ut.



Hotellet er veldig barnevennlig, og tilbyr aktiviteter for barn i alle aldre, samt trening og sånt for voksne. Planen er å ha med treningstøyet, om jeg bruker det gjenstår å se ... ;-P


Vi har bestilt med frokost inkludert. Håper den er bra. Synes det er deilig å få frokost hver dag, så slipper vi å løpe ut og stresse for å finne noe så tidlig. Men vi skal bo i en to-roms-leilighet, så det er mulig å lage i stand noe på rommet, skulle vi ønske det. Det kunne ikke falt meg inn å ha all inclusive, for halve moroa med ferie er å prøve mange forskjellige restauranter, synes jeg. :)

GLEDER MEG! 

(Bildene er lånt fra Star Tours nettsider.)

1 kommentar:

  1. Ser deilig ut! Mallorca står på min ønskeliste også :)

    Hadde også med treningsklær- og sko til Kroatia, men etter en joggetur i 35 grader (eller no') ga jeg opp. Hjerte pumpet (altfor) hardt, og jeg ble faktisk litt kvalm. Nå skal det sies at jeg ikke hadde spist noe særlig frokost, men allikevel. Det var utrolig mye tyngre enn jeg hadde trodd på forhånd å løpe i varmen. Og jeg som ellers tåler varmen så godt!

    Vil heller anbefale å bruke treningsrommet på hotellet :)

    Og huske på at ferie er ferie, og det er lov ikke å trene ;)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!