tirsdag 10. september 2013

Fotoshoot med Kamille Ideer


For noen uker siden hadde jeg interiørmagasinet Kamille Ideer på besøk.


Det er noen kolleger av meg som lager interiørbladet Kamille Ideer, og Line Dammen, som er interiøransvarlig i Kamille også, er primus motor.

Line så bilde av soverommet mitt her på bloggen, og spurte så om de kunne vise rommet i Kamille Ideer - det sa jeg selvsagt ja til. Bare morsomt. :)

Reportasjen viser tilsammen tre rom. I tillegg til mitt soverom vises kjøkkenet til Dagny fra Fargerike og stua til Vibeke som driver interiørfirmaet Bon dep.


Så da fikk jeg altså besøk av tre søte og hyggelige damer; fotograf Anne Bråtveit, hennes fotoassistent (som jeg dessverre ikke husker navnet på nå ) og stylist Silje Eriksen.



Også fine Snoopy fikk leke fotomodell - en oppgave han taklet meget godt. Altså, med det utseendet er jo ikke akkurat posing noe problem.

Silje tok et bilde av han med mobilen sin og. Mistenker en liten crush her. ;)


Jeg stelte i stand et lite frokostbrett som jeg skulle ha ved siden av meg i sengen. Brettet har jeg kjøpt på loppemarked, den fine Kuhns-koppen har jeg fått av min venninne Trude og croissanten kan jeg dessverre ikke skryte på meg å ha bakt; den kjøpte jeg fra en av kafeene borti gaten her. Fair trade-sjokolade og pastiller plukket jeg opp på Deli de Luca. Hadde et glass med smoothie på brettet og. 

Nei, dette er ikke vanlig, hverdagslig frokost her egentlig. Dessverre/heldigvis. 


Jeg synes alltid det er litt fælt å bli tatt bilder av, men disse jentene var så søte, morsomme og hyggelige å jobbe med, at jeg klarte å slappe av, og synes det gikk greit. :)


En morsom dag. :)

2 kommentarer:

  1. Hihi;) Så gøy;)Må nesten kjøpe da. Ser så fint ut hos deg;) Og den herlige bulldogen din da;)

    Finfin dag til deg og dine;)

    Klemklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for koselig kommentar! :) Jeg synes Kamille Ideer er et kjempefint blad, tror absolutt jeg hadde ment det om det ikke var slik at jeg kjenner de som har laget det og, hehe. :) Masse fin inspirasjon og DIY. :)

      Slett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!