onsdag 18. september 2013

Hundegalskap

Jeg bare bryter sammen og tilstår med en gang.

Jeg har fullstendig dilla. På hunder. Mer nøyaktig; bulldogs. Jeg elsker dem. Og spesielt de franske. 





Kom det som en bombe? Neppe! ;-D

De siste dagene har jeg lagt merke til mange bulldoger i motebildet. Kult!

Her er et lite utvalg!

Singlet fra H&M, kr. 99


Toalettmappe fra Urban Outfitters, kr. 95


Barnegenser fra Zara, kr. 99


Bulldog-lys fra Urban Outfitters, kr. 120


Bulldogs i interiøret? Se her! 

Og på Pinterest har jeg en egen mappe viet bulldogs + en mappe for andre hundebilder. For meg er det terapi å sitte og se på hundebilder - blir man ikke glad av det, så vet ikke jeg. :)

Hva har DU dilla på? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!