tirsdag 17. september 2013

Nå koser jeg meg

Kjølig vær og duskregn ute. Stearinlys, fyr i peisen og saueskinn på stolene. Endelig høst!




Veggen bak peisen skal ikke se sånn ut. Den skal males - og det skjer nå førstkommende torsdag. Det blir bra. :) Jeg synes peisen her er veldig fin, den var her da jeg flyttet inn. Deilig å se så mye av flammene. Vedkassen er en gammel trekasse fra Margarinfabrikken, som jeg har arvet fra farmoren min. Rulleskøyta er fra Harry Allen. 


Har slengt saueskinn på noen av stolene, det er deilig. Stolene er av metall, så de blir litt kalde nå utover. Synes egentlig det er ganske dekorativt med saueskinn på og. :)


I dag har jeg vært og kjøpt meg tegnesaker nede på Torso, en fin butikk som ligger nede ved Mathallen på Vulkan. Jeg har ikke tegnet på ... Ja, hva kan det være? 15 år, eller noe!

Har tenkt å begynne litt med det igjen. :)

Så nå har jeg tent lys (det gjør jeg hver kveld, da), har fyr i peisen, musikk på anlegget - og noen timer barnefri. Og skal straks sette meg ned og drodle litt.

Blir spennende å se om jeg fortsatt har det i meg. Dette med tegning. Det spørs!


Blomstene på bordet begynner å se litt slitne ut nå. Men jeg lar de stå så lenge som mulig. Fikk dem i helgen av noen jeg liker veldig godt, det ble jeg veldig glad for ... :)

Ha en god kveld! :)

4 kommentarer:

  1. Så kos med fyr i peisen, og for et fint bilde.

    Nyyt!

    Klemklem

    SvarSlett
  2. Så koselig du har det! :) Skulle ønske jeg også hadde en peis. hehe.
    Og gøy med tegnesaker! Tegneferdighetene kommer nok tilbake igjen når du først setter i gang! Tegning er litt som å sykle, du trenger kanskje litt oppvarming men plutselig så er det full fart igjen. hehe. :) Håper du poster resultatet her? ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, ja, peis er deilig. :) Det var på must-have lista da jeg kjøpte leilighet nå. Hadde det i forrige og, og bestemte meg da for at det kan jeg ikke leve uten. :)

      Ja, nå har jeg tegnet noen skisser - gøy å være igang med tegning igjen. Men kjenner jeg er temmelig rusten! :)

      Kanskje jeg poster noe etterhvert... Hvis jeg tør. ;)

      Takk for koselig melding. :)

      Slett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!