torsdag 31. oktober 2013

Bilde fra kjøkkenet


Her er enda et bilde fra fotoshooten Kamille hadde i leiligheten min, som jeg har skrevet litt om her og her.

Jeg ble så inspirert av stylingen Silje Aune Eriksen og Line Dammen gjorde i leiligheten min!

Har nå kjøpt meg pomponger fra Ellos og Kremmerhuset som skal henges opp i kjøkkenvinduet, og skal gå ut på leting etter en grov, grå linduk. Den på bildet er fra Bolina, og koster en del, så tenke jeg skulle se om meg fant en rimeligere en. Har fått tips fra en venninne å se på Kid og Princess.

Synes bordpynten var utrolig fin, jeg hadde aldri greid å sette sammen det der selv - neon, gull og gammelrosa på en gang, og så funker det så bra!

Det fine bildet er fotografert av flinke Nadia Norskott.

4 kommentarer:

  1. Love it;)
    Det fineste vinduet på digge løkka med de vakreste pom poms!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, kjære deg. :) Blir ikke like fint når jeg prøver å henge opp de pompomene ... Hadde vært praktisk å ha en egen interiørstylist i skapet man bare kunne hente fram etter behov. ;-)

      Slett
  2. Nå fikk jeg akutt lyst på bygårdsleilighet kjente jeg;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Når du blir gammel og barna har flyttet og behovet for plass ikke er like stort lenger - da får du komme tilbake til Løkka. :-)

      Slett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!