tirsdag 29. oktober 2013

Festreportasje hjemme hos meg


For en stund siden var interiøransvarlig i Kamille, Line Dammen, fotograf Nadia Norskott og stylist Silje Aune Eriksen hjemme hos meg for å lage en festreportasje med mine vakre venninner, bulldogen Snoopy og meg.

Det var de gode venninnene mine Hanne, Mariann, Tonje og Marianne som var med i reportasjen. De ble stylet i partytøy og så helt smashing ut, alle sammen. :-)




Stylist Silje ordnet det så fint til i stua mi, jeg ble virkelig inspirert. Likte veldig godt sammensetningen av putene. Hadde aldri tenkt ut den kombinasjonen selv.




Line disket opp med masse deilig mat, blant annet denne nyyydelige sjokoladekaken. Oppskriften står i bladet - kan anbefales!


I saken får du tips om fin borddekning, partyklær og oppskrifter på en hel festmeny.


Synes saken ble ble veldig fin! :-)

Reportasjen i sin helhet kan du se i bladet Kamille - i butikk akkurat nå. :-)



2 kommentarer:

  1. Wow, så flott det ser ut;) ut å kjøpe helt klart;)
    Finfin dag til deg;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, de er så flinke til å style og ordne - blir så imponert av dem. I saken får jeg litt for mye av æren for dette selskapet, sannheten er at jeg kun stilte meg leilighet, venninner og meg selv. Det er stylist, interiøransvarlig og fotograf som sto for alt annet. Var morsomt å være med på. :)

      Slett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!