onsdag 2. oktober 2013

Fotoshoot

På fredag var det morsomt her hjemme. :) Da skulle et blad bruke leiligheten min, meg og noen av venninnene mine til en reportasje.



Jeg kan ikke si enda hvilket blad det kommer i, eller hva slags sak som ble laget, men bildene ble veldig fine, så tror det blir bra.

Mine venninner Tonje, Hanne, Mariann og Marianne stilte sporty opp som fotomodeller for anledningen, en jobb de klarte helt utmerket. :)

Bildet ovenfor er et behind-the-scenes-bilde som Tonje tok av Marianne, Mariann og meg. Saken kommer på trykk i slutten av oktober - flere bilder kommer når det nærmer seg. :)

(Her er bilder fra forrige gang et blad var her og fotograferte.)

2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Nå har Tonje også blogget om dette: http://rockabully.wordpress.com/2013/10/12/fotoshoot-behind-the-scenes/comment-page-1/#comment-192 :-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!