fredag 11. oktober 2013

Inspirasjon: Mørkt

Leiligheten min er jo veldig lys og hvit. Kanskje litt i overkant hvit, vil noen si, men jeg liker det. 

Samtidig synes jeg både fargerike hjem eller helt mørkt interiør kan være superfint. 

Denne leiligheten ligger i Stockholm. Liker du den?




Det gjør jeg. :) Lunt og fint med alt det mørke. Deilige toner av grått. Og kule detaljer som neonlys og tøffe lamper. Stilen i sin helhet er for maskulin for meg personlig, men synes fortsatt bildene er inspirerende.












Hva synes du?


Leiligheten er stylet av Thomas Lingsell for Fantastic Frank. Foto: Emily Laye

2 kommentarer:

  1. Hei på deg;)
    Jeg er som deg, synes det er mange superfine og inspirerende hjem der ute.
    Og som oftest veldig ulik våres stil, men akk så fint det kan være. Er også superglad i hvitt, men er helt avhengig av fargeklatter her og der, i vårt hjem vel og merke;) uten fargeklatter rundt meg så mister jeg energi, glede og piffen rett & slett. Godt vi er forskjellige, hihi! For meg blir dette for mørkt, men jeg kan absolutt se at det er en fresh, kul leilighet med mange fine detaljer;)

    Takk for titten, og god helg til deg og dine;)

    - malla-

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg skulle gjerne hatt en monsterstor leilighet med mange stuer, så kunne jeg inredet i mange forskjellige stiler, hehe. :) Masse som er fint!

      Slett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!