tirsdag 1. oktober 2013

Koselig med peis

Se på disse vakre hjemmene med peis!





Jeg har fri fra jobben i dag, og dagen startet med at jeg fikk levert ved. Han som leverte veden bar 40 sekker opp i 5. etasje der jeg har bod - det må ha vært utrolig tungt. Han var likevel veldig blid og hyggelig. Bestilte fra Bareved.no, og kan godt anbefale de videre. :)

Vedleveransen inspirerte til å nyte synet av flotte hjem med peis i. Fant masse fint. Her er et lite utvalg:











Jeg har klart å rote bort laderen til kameraet mitt! Vræææl! :-( Tok et bilde av søte Snoopy med mobilen i stad, rett etter vedleveransen. Han elsker å ligge foran peisen. <3 Vi har jo bare en helt vanlig peis, men den er jo koselig den og.


                           


Ellers har jeg hatt en veldig fin dag, har blant annet vært på Astrup Fearnley-museet og gått tur på Tjuvholmen. :) Nå skal jeg straks på slippfest til en kollega av meg som heter Mariann Aaland, som gir ut sin debutroman "Det var snille, det snødde" - veldig kult at hun gir ut bok!

2 kommentarer:

  1. Lekre bilder fulle av inspirasjon:)
    Kos deg på slippfest:)

    Klem Marianne

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, Marianne! Forfatteren leste fra boken, og den høres veldig trist og fin ut. Gleder meg til å lese den. :)

      Slett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!