onsdag 23. oktober 2013

Liker du kaker?




Hohoo, det gjør jeg!

Derfor passet det meg veldig bra når jeg fikk i oppgave å redigere en liten kakebok som følger med bladet Kamille, som kommer i salg på mandag. (Abonnentene får bladet nå på fredag.)

Det er mat- og interiøransvarlig Line Dammen som har ordnet alle oppskriftene, mens min jobb har vært å gjøre layouten, bildebehandlingen og tekstredigeringen.


Her har jeg tatt bilde av et av oppslagene, men det kommer jo ikke til sin rett. Måtte ta bilde med mobilen, da jeg fortsatt ikke finner laderen til kameraet mitt. Grr! Må rett og slett kjøpe meg ny lader.


Oppskriftene vekte i alle fall min bakelyst - og det som er så bra er at det er oppgitt estimert tid, så vet man på forhånd hva man har begitt seg ut på.

Før jeg fikk barn likte jeg ikke kaker noe særlig, men da jeg var gravid drømte jeg om kaker på natten. Kjøpte mange kakestykker da jeg var gravid, og begynte også å lære meg å bake selv. Nå 11 år senere er jeg fortsatt like glad i kaker. Godt det er jul om et par måneder - da er alt lov!

Mums, mums. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!