mandag 14. oktober 2013

Nå er det jul igjen!



Eller, ikke helt enda da, men nå er Kamille Juleideer i butikk!

En av grunnene til at det lages såpass tidlig, er for at folk skal få tid til å lage all den fine julepynten. Bladet er nemlig spekket med gode DIY-ideer.

Er du glad i å lage ting selv?

Jeg må innrømme jeg er heller dårlig på det, men tenker hvert år at jeg har lyst til å lage et eller annet. For eksempel spiselige gaver, det er jo så koselig å få!

Det er noen kollegaer av meg som har laget dette bladet, og jeg synes det er så fint! Fikk julestemning med en gang. Gleder meg til å feire jul i ny leilighet. :)

1 kommentar:

  1. Å så koselig! Kanskje vi skal ha juleverksted i år? Jeg gleder meg også til jul i din nye leilighet <3

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!