mandag 7. oktober 2013

Tilbake til hverdagen + reiserapport




Jepp. Det er alt jeg vil i dag.

Etter en herlig helg i Berlin med venninnen min, Trude, er det litt hardt å være tilbake til jobb og hverdag.

Berlin var superfint - jeg skal absolutt tilbake en dag!

Vi bodde jo på et fantastisk flott hotell. Alt var rosa!

Her står jeg i den rosa heisen. Det var seks heiser på hotellet, alle med hver sin musikkstil inni. Rockeheis, klassisk heis, jazzheis, osv. :-)


Alt fra sengetøy, til telefon, såper, gulvfliser, skohorn, you name it. Det var rosa. Hotellet heter Nhow, veldig stilig! Hvis jeg skal ha noe å utsette på det, så må det være at jeg synes sengen var for hard.


Frokostene spiste vi på den deilige kafeen Einstein på Unter den Linden. Dette må være verdens beste frokost - anbefales!



Vi fikk sett Berlinmuren. Fascinerende å ha sett den, og de forskjellige maleriene imponerte.


Masse fin arkitektur og mye å se. Man rekker så absolutt ikke over alt på en helg, så jeg må tilbake. Vil gjerne sjekke ut museene neste gang.




Ellers besto helgen i masse fin venninnetid, godt mat og drikke og shopping. Masse shopping. :-)

Nå er det jobbing! Ha en fin dag! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!