mandag 25. november 2013

Edvard Munchs barndomshjem

Kunne du tenke deg å bo i barndomshjemmet til Edvard Munch?

Det er i salg nå! Har du 7 200 000 å punge ut kan kåken bli din. :) Leilighten er på 170 kvadrat, ligger her på Grünerløkka, og er lys og vakker, med mange av de gamle og klassiske elementene igjen.

Se bildene her:























Leiligheten har en vakker vindeltrapp som fører opp til andreetasje, hvor en ekstra liten leilighet er. Hadde jeg hatt litt fler millioner enn jeg har, ville jeg kjøpt denne leiligheten og leid ut andreetasje til Didrik var stor tenåring. Da ville jeg åpnet opp litt, og Didrik kunne hatt den delen.














Leilighetens salgsannonse finner du på Finn.no
Vil du kjøpe leiligheten ta kontakt med Privatmegleren avdeling Grünerløkka.

Hva synes du om leiligheten? Jeg synes den er nydelig! Skulle gjerne hatt den. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!