søndag 17. november 2013

Hjemmefra



Blir lite blogging om dagen, da jeg er lite hjemme. 

Fra mandag til fredag er jeg på et behandlingssted, hvor jeg trener, får behandling og lærer avspenningsøvelser og smertemestring. Jeg var utsatt for en bilulykke for fem og et halvt år siden og sliter med smerter etter det. Dette behandlingsopplegget skal forhåpentligvis gi meg verktøy for å bli kvitt noe av den daglige smerten. 


I helgene er jeg heldigvis hjemme hos Didrik og Snoopy. Savner dem masse når jeg er borte. 

Denne helgen har jeg bare kost meg og slappet av, må si det var deilig å slenge seg i sofaen her hjemme. :)

I tillegg har vi gått turer og vært på gamlemor-besøk. 

I morgen tidlig reiser jeg igjen. 

Håper dere har hatt en deilig helg. :)


5 kommentarer:

  1. Ønsker deg god bedring, og forhåpentligvis gode dager Hedda:)

    Klemklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, kjære deg. :) Det er ikke slik at jeg er dårligere nå enn til vanlig, men har kroniske smerter, så dette er et forsøk for å minske dem litt. Håper alt er bra med deg. :)

      Slett
  2. Bra at det finnes behandling som dette, og jeg tenker at det er fint å få lov til å fokusere på kun seg selv i perioder (som fårhåpentligvis du gjør nå). Ikke så ofte man har anledning til det når man er mamma (og arbeidstaker osv. :0)

    Sender god karma!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det, Marianne. Kjenner jeg sliter en del med dårlig samvittighet for å være borte såpass lenge ... Men trøster meg med at det nok er verdt det.

      Slett
  3. Hei på deg Hadda, herlig at livet ser bra ut for deg for tiden <3 Jeg driver og leter etter behandling/ rehabiliteringssteder, og husket plutselig at du hadde vært på ett for en god stund siden! Har du derfor noen fine tips og anbefalinger ? Send mwg veldig gjerne en Mail : mallabergh@hotmail.com. Ønsker deg fine dager med di e fine og ditt nydelige hus <3 klem

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!