onsdag 11. desember 2013

Luke 11



Dette fine inspirasjonsbildet er fra House Doctor

Julete på en litt diskret måte, med pudderfargede pompomer, litt granbar, julegaver og sort lysslynge. Sort lysslynge har de på Granit og. Jeg har en sånn selv, den har jeg som lampe i taket i gangen.

Etter jeg hadde stylist på besøk her, i forbindelse med en fotoshoot for bladet Kamille, ble jeg så inspirert. Stylisten, Silje A. Eriksen, hang opp pompomer i det ene kjøkkenvinduet mitt, ble det ikke fint?


Nå har jeg selv kjøpt meg pompomer og har hengt dem opp i vinduet, nogenlunde likt det stylisten gjorde. Litt om det i dette innlegget.

Mer inspirasjon fra House Doctor finner du her og her.

Hver dag i fram til jul poster jeg et fint inspirasjonsbilde - julestyle. Med bildet følger enten produktinformasjon, blogganbefalinger, oppskrifter eller DIY-tips.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!