fredag 13. desember 2013

Luke 13


Luciadagen!

Husker da jeg var 7 år, gikk i 1. klasse på Berg barneskole i Halden og fikk lov til å være årets Lucia. Jeg hadde langt, utslått hår, pappas hvite, store skjorte og på hodet en svær Lucia-krone - med ekte stearinlys i. Husker jeg fikk streng beskjed om å være forsiktig. Det var med skrekkblandet fryd jeg sang og gikk i toget. Stas. :)

Lucia-tog er nå én ting, noe annet som er tradisjon denne dagen er jo lussekatter - nammis!

Her har du en oppskrift hentet fra Leila.se. Leila Lindholm er kvinnen bak nettsiden og oppskriften, hun er kjent tv-kokk og kokebokforfatter i Sverige.

Hver dag i fram til jul poster jeg et fint inspirasjonsbilde - julestyle. Med bildet følger enten produktinformasjon, blogganbefalinger, oppskrifter eller DIY-tips.

Ha en herlig dag. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!