søndag 15. desember 2013

Luke 15


Den engelske bulldogen Dee og menneske-mammaen hennes Lady Savvy er mine ultimate Instagram-favoritter.

Greit, jeg vet jeg er en gal hundedame, men SE PÅ DEN HUNDEN! Hun er jo bare så nyyydelig!


Lady Savvy er fotograf og illustratør, sjekk ut nettsiden hennes her.


Jeg er veldig fornøyd med min franske bulldog, men Dee får meg til å ønske meg en engelsk i tillegg. Ah, helst ville jeg hatt en av hver av alle bulldogtypene som finnes, hehe. :)


Hver dag i fram til jul poster jeg et fint inspirasjonsbilde - julestyle. Med bildet følger enten produktinformasjon, blogganbefalinger, oppskrifter eller DIY-tips.

2 kommentarer:

  1. Utrolig flotte, faktisk helt fantastiske bulldogbilder. Hilsen en som i utgangspunktet ikke engang er bulldogfan (!) ;D

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, ja, ikke sant? Den hunden er så nyydelig!

      Slett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!