onsdag 18. desember 2013

Luke 18





18. desember er ingen vanlig dag her i huset, derfor blir ikke dette et helt vanlig julekalenderinnlegg. I dag har nemlig babyen min bursdag! <3


Sorthvitt-bildet ovenfor er det aller første bildet som er tatt av oss to, det er fra sykehuset. Temmelig utslitte begge to, etter 22 timers hardt arbeid.

I dag fyller han hele 11 år!


Jeg blir alltid litt sentimental på bursdagen hans. Synes det er rart å tenke på alt som har skjedd i alle disse årene, og hvor fin han var som liten, og hvor fin han er nå. Jeg er så glad i den gutten! Han er det aller beste som har skjedd meg, og jeg føler meg så heldig som har han. Fine, snille, gode, vakre, morsomme lille mannen.

Her er et "lite" bildedryss av noen av hans mange ansikter:

















2 kommentarer:

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!